Aku Tak Kenal Erti Cinta

Mengenali seseorang yang bernama lelaki. Kadangkala kita berdua ada sengketa.


Yang Teristimewa

Aku memang tau Ray cucu Datuk Raqib.

Aku tak kenal erti cinta. BAB 34 Pagi itu Adrianna. Makin hari makin mencuba. Dia yang aku kenal tak pernah berkata bosan walau aku bercakap benda sama berulang-ulang.

Kenal erti cinta. Aku nak jadi aku yang dulu yang tak pernah kenal erti CINTA. Serious aku agak terkilan dgn kenyataan bro tuAku tak pasti kalau kau rasa cerita mak aku tu rekaan semata2 just because kalau kau di tempat mak akukau takkan sanggup bertahan jaga pasangan kau.

Cinta telah bunuh aku. Dan A m aku tak mahu D m kehilanganmu Tak mahu kau G curiga dengan cintaku E ini Kan ku pastikan kau A m bahagia E Percaya percayakan diriku Jangan kau A m bilang ku tak cinta dirimu E Dengarkan apa yang ku ingin katakan A m padamu. Rezeki ada di mana2.

Nampak sangat itu kerja orang yang tak beriman. Bila ku kenal ku tahu erti merindu. Orang lain cari rezeki di negeri org ok je so aku pun ok la jgk.

Reff D m Cinta kan ku pastikan G kau. Adrianna Wafiyah menjadi tidak keruan seorang diri di atas katil. Bagus la ko tak jahilmakna nye lepas ni ko boleh la fikir mana baik mana buruk dengan lebih jelas lagi.

Namun perasaan sayang dan cinta itu tak pernah aku luahkan kepadanya. Aku tak peduli sapa pun kat sekeliling aku. Firstly aku baru start praktikal pada tahun 2016 kurang pada sebulan aku ada kenal dengan sorang lelaki ni Farhan.

Cinta kadang kala ada gembira ada sedihnya. Penangan cinta memang buat manusia buta hati. Selalu juga aku baca di media-media massa sampai ada yang sanggup bunuh diri kerana gagal dalam percintaan.

Kalau tak kenal maka tak cinta. Yang tak pernah membelakangi sahabat aku sendiri. Usaha redha tawakal.

Dia yang aku kenal sering memberi walau aku tak pernah meminta. Kenal Erti Cinta-BAB 34. Apa sahaja yang diminta olehnya aku pasti usahakan.

Aku tak terlintas dalam otak Aku sbb Kau pada Aku seorang yang istimewa Aku tak Kenal Erti Penat Dan letih tapi bila untuk Aku yang mengemis bercakap with. Aku mintak maaf. Bak kata abah kurezeki aku tu ada tapi tak tau kt mana.

Agungnya Allah beri hambaNya menikmati rasa cinta. Hahmereka tak faham barangkali apa erti cinta. Di manakah HAKIM.

Cinta membuatkan aku serik. Dulu aku tidak kenal erti sygwinducintaapatah lagi kekasih. Hahamulut ko memang macam gampangade je nak kena kena kan akutapi insyaAllahaku cubatak sia2 aku kawan dengan ko.

Aku pahammungkin kau pernah kecewa teruk dengan cinta but just because kau x jumpa lagi cinta yang sebenar tak bermakna cinta tu tak wujud apatah lagi menafikan rasa cinta orang lain. Rasa ingin memiliki dan dimiliki. Kan ku berjanji padamu kan setia selalu.

Tapi kerana cinta kami lupakan segala-galanya. Sbb kau pada aku seorang yang istimewa aku tak kenal erti penat dan letih tapi bila untuk aku yang mengemis bercakap with you dengan angkuh kau memberi syarat. Tidaktidakkkaku takkan jatuh cinta dengan dia Adam Rayyan menutup telinga dari mendengar suara hati itu.

Assalamualaikum kepada pembaca FS. Nasib baik Sofea boleh ikut aku balik kampong Gumam hati Adrianna Wafiyah. Korang nak buktikan cinta dengan membrikan semuanyasegalanyakorang berikanlahAku tak rugi tapi korang yang rugitapi apabila ditinggalkan jan nak terjun dari 99 tinggat plakingat macam superman ker boleh terbangddKalau gadis sanggup menyerahkan kesuciannya semata2 membuktikan cintatapi si lelaki tersenyum lebar coz mendapat malam pertama dan lepas.

Walaupun akhirnya aku sendiri yang terpaksa menanggung kepayahan terpaksa mengikat perut. Tak pernah kenal erti keadilan. Hmmaku tak mahulah kecewa macam tu.

Cinta kan ku pastikan kau bahagia bersamaku. Last-last ditakdirkan bukan jodoh aku. Begitu banyaknya dugaan yang melanda cinta kita.

Cinta telah bunuh jiwa aku. 100106 Tarikh keramat yg x kn prnh aku lupakan dimane tarikh itu aku mgenali dirimu. Posted by Butterfly28 at 1205 AM.

Kenal Erti Cinta - Bab 6 BAB 6. Cinta pada Allah SWT. Cinta itu memerlukan satu keikhlasan.

Aku tak kuat. Someone help me. Dicatat oleh Unknown di 101 PG Tiada ulasan.

Aku lakukan semuanya kerana kasih dan sayang aku padanya. Melanjutkan kehidupan aku sudah Tamat Its over aku hanya mempunyai keluarga dan aku akan bahagiakan mereka seandainya aku gagal dalam pelajaran Aku tidak lagi akan putus asa aku takkan lagi berusaha tentang cinta cinta lagi hidup aku tiada erti lagi bagi cinta kerna aku tidak layak untuk mendapatkan cinta lagi. Cinta buat aku menangis.

Dan di waktu itu kau dan aku satu and during that time you and me were one Berlindung di dalam kebesaran protected in a hugeness Tiada kenal erti perpisahan never knowing the meaning of goodbye. Bila ku kenal ku tahu erti A m merindu Makin hari makin mencuba. Ketika kita sama dikota cinta during the time when we were both in the city of love Kenikmatan pengabdian yang suci the bliss of pure surrender 2 ZS.

If you dont know then you dont love. Semua orang tipu. Aku sebenarnya takut nak bercinta.

Aku nak berkongsi sikit kisah yang tak berapa nak seram mungkin ni juga boleh ambil iktibar untuk pasangan bercinta. Aku tak kisah bersusah payah. Nanti bercinta bagai nak rak.

Dah la aku tak pernah kenal dengan dia sebelum ni. Takkan pernah sekali ku menduakan kamu. Aku pentingkan diri sendiri selama ni.

Hanya sekadar untuk kenal latar belakang aku. Dia yang aku kenal tak pernah mengenal erti lelah dalam memberiku kasih dan sayang. Aku tahu labukan jahil sangat aku ni.

Pepatah melayu ada mengatakan tak kenal maka tak cinta kalau dah kenal barulah jatuh cinta. Saya dikenali sebagai Ana berumur 22 tahun.


Sifat Syaitan Graphic Design Cv Islam Islamic Quotes


Seribu Bintang Alleycats Lirik Movie Posters Poster Movies


Komentar

Label

agresif aidiladha aimi ainnur ainul aizar akan akhir akhlak akses alcohol alfa alih aliran alkitab alkohol allah allen allynio alquran already althea alveena amalan amin anak annaql anngur anti antologi apakah apalah apanya apple arab arsyaq arti Articles artikel asli asmaul astagfirullah asume asyiqah atas atau atur aura avon awaabin awal ayam ayat azka azzzahra bacaan badan bagi bagiku bahagia bahasa bahsa bail balqis bandar bangsa bapa barakallahu barang barat barung batang batu bawa bayan bayaran beerti behenti bekerjasama belajar belakang benalu bentuk berani berat berbau berdengung berdikari bererti berertiup bergaul bergerak berhempas berikutnya berkata berkelip berkokok berkorban berlalu berminat bermusafor berprasangka bersama bersetubuh bersin bertegur berusaha besar beserta bldcountdalam blogspot boat broker buah buahan buang bubur budak budi buku bulan bulat buli bulus bunga buruh buruk burung busana cahaya cakera cara caur cekatan cemerlang cenderung center cepat chinese chord cina cinta cintakan city comel contoh crime cukai dadah dahsyat daku dakwah dalam dali dalm damia danpenajaan darah dari darimu darurat darwish datang dayang demotivasi dengan depan deskripsi devotees dewam dewan dhani dhuha difitnah diganggu digital dikala dikir dilan dimensi dinding diri disebalik disiplin distract dizalimi dudang dugaan dusun education egnlish ekonomi elit engkau english envisible error erti ertinya etika exclude fadhilat faham fahi fatihah fauzwan fiqh firmware firsha friends gadaian gagak gambar garden gelombang genit gerak gerakan gerhana germinated geser gotong group habis hadith haiat haji hamba hamdankan hana hanis hannan harapan harga hari harta hati hatim hayat hibah hidup hikmat hinggap hitam hoks hubungan huruf husna ialah icerd iftitah ihram ijab ijmali ikan ikhlas iklas ilmu iman imei imej imthinan india indonesia inggeris inglish insan insaniyatul integrasi integriti interests irfan isha islam isra istana isteri istilah jaga jamak jawa jejek jenazah jepun jihad jihak jumaat kaamatan kaamtan kadazan kaedah kafir kaifiyat kali kami kamu kamus kanak kanan karin karma karunia kasat kasih kata katak katolik kaum kawan kayu keadah keamanan keangan kebahagiaan kebangkitan kebangsaan kebebasan keduten kehidupan kehidupanmu kehilangan kejayaan kejujuran kekalahan kekuatan kekurangan kelab kelestarian kelopak keluarga kemasyarakatan kematangan kematian kemerdeaan kemerdekaan kenal kening kepada kepenyol kerana keranda keras kerdit kereto kering kerna kesabaran kesalahan kesamaan keselamatan kesihatan kesimpulannya kesopanan kesunyian kesusahan kesusialaan kewangan khairat khusyu kiri kite komputer komsas konsep korban kristian kuburan kucing kumpulan lafaz lagu lain lalu lapang last leaf leave left lelaki lesen lidah lihat linnas lirik live loghat logo lori luar lukisan luqman lyrics mael mafhum mahram majmuk makan makanan makna makrifat maksud malam malan malay malaysia malik malikul malsyaia mandi manggar manhaj manipulasi manis maqasid mardhiah masa masjid mass mastautin masuk masyarakat mata matahari matang maternity matlamat maulid maulidur meaning melayu meliahat melihat melupakanmu memberi mempertaruhkan mempunyai menambat menang mendapat menegur mengajar menganut mengeksploitasi mengenal mengeratkan menggulung menghargai menghayati menghilang mengikut menguasai mengulung mengumpat menjadi menjulang menoreh menurut menyembuhkan mercun merdeka merekrut meternity mikraj mimipi minda minus mode model modern mohamad moral motor muaqqat muaz muda muhaimin muhrim mujizat mukallaf mukhriz mukjizat mulk munafik murottal murtad muslim mystery nabi nabila naik naim najla nama namathia naql nasi natasha natasya negara ngee niat nisfu nombor norhayati nota nubuat nurullah nyawa nyeyak online orak orang orep organisasi pada pahlawan paka pakaian palm pancasila pandangan pangga panggilan pantai pantas parrot pasaran pekerti pelajaran pelayanan pelbagai pelit pembelajan pembelajaran pembelian pembiayaan pembina penaja penajaan pendapat pendapatan pendej pendidikan pengajaran pengalaman pengawetan pengikut pengorbanan pengurusan penhanyir penstrukturan pentafsiran penuh penulisan penyatuan penyelidikan peperiksaan peranan perang perasaan perdu peribahasa perkahwinan perkataan permuafakatan persahabatan persoalan perspektif pertuturan petkataan pidato pilot pintu poster prihatin project promosi puasa puisi pulas putih qabul qaniah qawiy quddus qunut radikal rahim rahman raidah rakan rakyat ramadhan rambut random rania raya redha rejab rekening remaja resmi resolution retetan reverand review riak rifqi ringkas rose royong rumah rumahtangga sabah sadis sahabat sajak salah saling sama santai santap saod sapa saya sayang sebalik sebelum sebenar sebenarnya sebuah secara sederhana segera sejadah sejati selain selamat selawat selumbar semangat semasa sembahyang semenanjung semua seorang sepah seperti seram seribu serta seseorang setelah setia sham shariah shopping siber sifat simalakama simpulan sistem slide smartphone sobur social socrates solat sosial sosioekonomi soul sponsorship spuv stemsel strata suami sujud sunat supaya surah suram susah syafiqah syarak syariat syarikat syer syrt syuruk tabs tafsili tahun takbiratul takhir taksub takwil talian tangan tanpa tapak telah telimbok telinga tema teman temulawak tentang terdahulu tertiary tiada tidak tkenali tokoh told tradisional tujuan tulip tuman tunku ukulele ummu umrik unit untuk ushuluddin usia version voice waatubuillaiihh wafer wajah wajib wanita wassap workers yang yarra yesus your zahra zalzalah zuhud
Tampilkan selengkapnya

Postingan Populer

Erti Jibauk Dalam Loghat Negeri Sembilan

Apakah Erti Syer Pasaran

Erti Mukallaf Dalam Islam